ΕΥΔΑΠ ΒΛΑΒΕΣ. Η αποχέτευση του Λεκανοπεδίου Αττικής πραγματοποιείται με δίκτυο πρωτευόντων και δευτερευόντων αγωγών ακαθάρτων, οι οποίοι συλλέγουν και μεταφέρουν τα λύματα στη θαλάσσια περιοχή της Ψυττάλειας αφού προηγηθεί ο βιολογικός καθαρισμός τους στο Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων της Ψυττάλειας.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ με την ΕΥΔΑΠ για ΒΛΑΒΕΣ και άλλες πληροφορίες
ΕΥΔΑΠ ΒΛΑΒΕΣ
Με Τηλέφωνο ή email ή φόρμα επικοινωνίας
Εάν θέλετε να επικοινωνήσετε για θέματα βλαβών Ύδρευσης και Αποχέτευσης ή να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν τον λογαριασμό σας ή τη χρήση της ιστοσελίδας ή να ρωτήσετε οτιδήποτε άλλο επιθυμείτε.
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ 1022
Τηλ.: | 1022 ή 210-2144444 |
e-mail: | 1022@eydap.gr |
Ώρες λειτουργίας: | 24 ώρες |
Μπορείτε να συμπληρώστε τη Φόρμα Επικοινωνίας πατώντας εδώ
Με το app της ΕΥΔΑΠ για smartphone και tablet
Νέα καινοτόμο εφαρμογή παρέχει η Εταιρεία Ύδρευσης Αποχέτευσης Αθηνών Πειραιώς – ΕΥΔΑΠ για smartphone και tablet στους πελάτες της. Έτσι ο καταναλωτής αποκτά άμεσα γρήγορες, ψηφιακές και ευέλικτες υπηρεσίες ενημέρωσης και εξυπηρέτησης, που ανταποκρίνονται τόσο στο όνομα μιας μεγάλης εταιρείας όσο και στην ψηφιακή εποχή που διανύουμε. Κατεβαίνει φυσικά δωρεάν και σας λύνει στην κυριολεξία τα χέρια, όσον αφορά την ενημέρωση σας αλλά και ότι έχει να κάνει με τις δοσοληψίες σας με την εταιρεία.
Περισσότερες πληροφορίες και επεξηγήσεις για το app της ΕΥΔΑΠ. Πατήσετε εδώ
.
Το αποχετευτικό σύστημα του λεκανοπεδίου της Αττικής
ΕΥΔΑΠ ΒΛΑΒΕΣ
Το αποχετευτικό δίκτυο ακαθάρτων του Λεκανοπεδίου είναι χωριστικό (διαφορετικοί αγωγοί για λύματα και όμβρια) εκτός από το κέντρο της Αθήνας – από το Γαλάτσι έως την Πλάκα) – όπου το δίκτυο είναι παντορροϊκό (όμβρια και λύματα στον ίδιο αγωγό), σε ορισμένα σημεία του. Το μεγαλύτερο τμήμα του δικτύου αποχέτευσης ακαθάρτων λειτουργεί με βαρύτητα, καθώς η γεωμορφολογία του εδάφους επιτρέπει αυτή τη λειτουργία.
ΤΟ ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ – Infographic
Τα παλιότερα συστήματα αποχέτευσης που κατασκευάστηκαν στην Ευρώπη και την Αμερική είναι παντορροϊκά, ενώ τα σύγχρονα αποχετευτικά δίκτυα είναι πλέον χωριστικά. Τα παντορροϊκά δίκτυα λειτουργούν ως δίκτυα συλλογής λυμάτων κατά την ξηρή περίοδο. Ωστόσο, έχουν σχεδιαστεί ώστε να μπορούν να δέχονται και τα όμβρια που παράγονται κατά τις βροχοπτώσεις.
Για τις περιοχές που βρίσκονται χαμηλά, δηλαδή για τις περιοχές που εκτείνονται στο παραλιακό μέτωπο του Σαρωνικού, χρησιμοποιούνται 51 αντλιοστάσια. Τα αντλιοστάσια λειτουργούν με αυτόματες ηλεκτροκίνητες αντλίες, ενώ ο έλεγχος της λειτουργίας τους γίνεται μέσω Συστήματος Τηλελέγχου – Τηλεχειρισμού.
Δήλωση βλάβης στην ΕΥΔΑΠ
ΕΥΔΑΠ ΒΛΑΒΕΣ
Σε περίπτωση τώρα που θέλει κάποιος να δηλώσει κάποια βλάβη, δίνεται η δυνατότητα εφόσον καταχωρήσει τα πλήρη στοιχεία του (ονοματεπώνυμο – διεύθυνση – τηλέφωνο) να ανεβάσει φωτογραφία του προβλήματος σημειώνοντας στο χάρτη επακριβώς το σημείο και να περιγράψει επακριβώς τη δυσλειτουργία π.χ.
Διαρροή απόνερων σε φρεάτιο οδοστρώματος στην οδό Ιπποκράτους 38 από αποφράξεις – Αθήνα ή πλημμύρα στην οδό Παπανδρέου 220 και σπάσιμο κεντρικού αγωγού νερού – Αποφρακτική Εκάλη. Αυτομάτως ενημερώνεται η υπηρεσία ώστε να φροντίσει για την άμεση αποκατάσταση και ταυτόχρονα ενημερώνεται ο αποστολέας για τη λήψη της αναφοράς με ηλεκτρονικό μήνυμα.
Τι πρέπει να κάνω για να μην γεμίζει με λύματα το υπόγειο μου;
ΕΥΔΑΠ ΒΛΑΒΕΣ
Προϋπόθεση για την ομαλή λειτουργία του εσωτερικού δικτύου ακαθάρτων του ακινήτου αποτελεί η ορθή κατασκευή της εξωτερικής διακλάδωσης του ακινήτου, δηλαδή της σύνδεσης του εσωτερικού δικτύου ακαθάρτων με τον αγωγό κατά μήκος της οδού έμπροσθεν του ακινήτου.
Η εξωτερική διακλάδωση περιλαμβάνει α) τον αγωγό ακαθάρτων υδάτων κατά πλάτος της οδού (από το ακίνητο προς τον κεντρικό αγωγό) β) το φρεάτιο προσαρμογής το οποίο κατασκευάζεται εκτός και παρά τη ρυμοτομική γραμμή του ακινήτου. Το φρεάτιο προσαρμογής χρησιμεύει για τον έλεγχο του εσωτερικού δικτύου και της εξωτερικής διακλάδωσης καθώς και για τη συντήρηση και εξασφάλιση της καλής λειτουργίας της εξωτερικής διακλάδωσης.
Επίσης, για την ομαλή λειτουργία της εξωτερικής διακλάδωσης πρέπει να υπάρχει εντός του ακινήτου, παρά τη ρυμοτομική γραμμή και πάντοτε πριν από το φρεάτιο προσαρμογής, προς την πλευρά του ακινήτου, αυτόματη αλλά και χειροκίνητη δικλείδα ασφαλείας. Η δικλείδα αυτή αποτελεί μέρος των εσωτερικών εγκαταστάσεων και πρέπει να τοποθετείται και να συντηρείται με φροντίδα, ευθύνη και δαπάνη του κύριου του ακινήτου. Η θέση της πρέπει να είναι κατάλληλη για να μπορούν να την ελέγχουν, όταν χρειαστεί τα αρμόδια όργανα που έχουν νόμιμα την ευθύνη λειτουργίας του αποχετευτικού δικτύου.
Ο κύριος του ακινήτου είναι ο μόνος υπεύθυνος για ζημιές που μπορούν να γίνουν στο ακίνητό του ή άλλο, από έλλειψη ή κακή λειτουργία της δικλείδας ασφαλείας.
Επί πλέον, για την καλή λειτουργία της εξωτερικής διακλάδωσης είναι απαραίτητο να εξασφαλίζεται επαρκής υψομετρική διαφορά μεταξύ του αγωγού ακαθάρτων επί της οδού στον οποίο συνδέεται το ακίνητο και των εσωτερικών αποχετευτικών εγκαταστάσεων του ακινήτου, ώστε η κατά μήκος κλίση της εξωτερικής διακλάδωσης να είναι επαρκής για την εξασφάλιση της ομαλής παροχέτευσης των ακαθάρτων.
Υποχρεώσεις ΕΥΔΑΠ προς τον καταναλωτή
ΕΥΔΑΠ ΒΛΑΒΕΣ
Ο Σκοπός της Λειτουργίας της ΕΥΔΑΠ A.E. έχει καθορισθεί με τις διατάξεις του άρθρου 1 παρ. 4 του Νόμου 2744/1999 και σύμφωνα με αυτό είναι κυρίως:
- Η παροχή υπηρεσιών Ύδρευσης και Αποχέτευσης.
- Η μελέτη, κατασκευή, εγκατάσταση, λειτουργία, εκμετάλλευση, διαχείριση, συντήρηση, επέκταση και ανανέωση συστημάτων Ύδρευσης και Αποχέτευσης.
Στις δραστηριότητες και τα έργα αυτά συμπεριλαμβάνονται και η άντληση, αφαλάτωση, επεξεργασία, αποθήκευση, μεταφορά και διανομή πάσης φύσεως υδάτων με στόχο την υλοποίηση των προαναφερόμενων σκοπών της. Επίσης, συμπεριλαμβάνονται τα έργα και οι διαδικασίες συλλογής, μεταφοράς, αποθήκευσης, επεξεργασίας καθώς και η διαχείριση και διάθεση των προϊόντων της επεξεργασίας των λυμάτων.
Αιτήματα Καταναλωτών και Αναλαμβανόμενες Υποχρεώσεις ΕΥΔΑΠ για την επίλυσή τους
ΕΥΔΑΠ ΒΛΑΒΕΣ
- Διακοπή Υδροληψίας
α. Έκτακτη διακοπή υδροληψίας μετά από Αίτηση Πελάτη ή τρίτου, λόγω απώλειας νερού εντός 24 ωρών.
β. Διακοπή υδροληψίας μετά από Αίτηση του Ιδιοκτήτη του ακινήτου εντός 48 ωρών. - Επαναφορά Υδροληψίας
α. Μετά από διακοπή υδροληψίας λόγω οφειλών εντός της ίδιας ημέρας, αφού τακτοποιήσει την οφειλή ο πελάτης.
β. Μετά από αίτημα πελάτη εντός 24 ωρών για τις περιπτώσεις που η διακοπή έχει πραγματοποιηθεί κατόπιν αιτήματός του. - Επέμβαση και αποκατάσταση βλάβης παροχών λόγω διαρροής εντός 24 ωρών.
- Επέμβαση και αποκατάσταση ζημιών σε φρεάτια παροχών.
α. Αντικατάσταση – επισκευή φρεατίου παροχής εντός 5 ημερών.
β. Αντικατάσταση καλύμματος φρεατίου εντός 24 ωρών.
γ. Ανύψωση – καταβίβαση παροχής εντός 20 ημερών. - Χορήγηση νέας παροχής, μεταφορά παλαιάς παροχής, μετατροπή παλαιάς παροχής
και επέκταση δικτύου ύδρευσης.
α. Αποστολή στον πελάτη γραπτού ειδοποιητηρίου εντός 30 ημερών.
β. Εκτέλεση εργασίας μετά την καταβολή της ανάλογης δαπάνης εντός 90 ημερών. - Επέμβαση συνεργείου σε περίπτωση έμφραξης Αποχετευτικού Αγωγού ή διακλάδωσης
νόμιμα συνδεδεμένου ακινήτου εντός 6 ωρών. - Λήψη δείγματος για έλεγχο της ποιότητας του πόσιμου νερού εντός 24 ωρών.
- Αποζημίωση πελάτη λόγω ζημιών στο ακίνητό του από υπαιτιότητα της ΕΥΔΑΠ εντός
90 ημερών από την εισαγωγή του φακέλου στη Διεύθυνση Νομικών Υπηρεσιών. - Αποκατάσταση πεζοδρομίου ή οδοστρώματος λόγω έργων ΕΥΔΑΠ εντός 5 ημερών.
- Απάντηση σε γραπτά αιτήματα – παράπονα
α. όταν δεν απαιτείται έρευνα ή αυτοψία εντός 15 ημερών.
β. όταν απαιτείται έρευνα ή αυτοψία εντός 20 ημερών.
γ. όταν εμπλέκονται περισσότερες της μιας Υπηρεσίας εντός 30 ημερών.
Όλες οι προαναφερόμενες προθεσμίες αναφέρονται σε εργάσιμες ημέρες, δηλαδή ημέρες κατά τις οποίες λειτουργούν οι Υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ.
Οι προθεσμίες σε ημέρες υπολογίζονται από την επόμενη εργάσιμη ημέρα που θα περιέλθει το έγγραφο αίτημα του Πελάτη στο Πρωτόκολλο της ΕΥΔΑΠ (Γενική Γραμματεία ή Περιφερειακό Κέντρο), όπου μπορεί να κατατεθεί απευθείας ή να σταλεί ταχυδρομικά ή ηλεκτρονικά (email).
Για τα αιτήματα που περιέρχονται στο αρμόδιο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, μετά από κλήση του Πελάτη, στον αριθμό του τηλέφωνου 1022 της ΕΥΔΑΠ, οι προθεσμίες υπολογίζονται από την ώρα που το αίτημα καταγράφεται και αποστέλλεται on – line στον αρμόδιο Τεχνικό Τομέα.
Λοιπές Υποχρεώσεις της ΕΥΔΑΠ
ΕΥΔΑΠ ΒΛΑΒΕΣ
- 1. Η ΕΥΔΑΠ σε περίπτωση που η κατανάλωση ύδατος είναι πάνω από 90 m3 και παρουσιάσει αύξηση μεγαλύτερη του 50% σε σχέση με την αντίστοιχη του προηγούμενου έτους ή της αμέσως προηγούμενης, δια του αρμοδίου υπαλλήλου της:
- α. Επανελέγχει και επιβεβαιώνει την ορθότητα της ένδειξης σε συνδυασμό με την κατάσταση του φρεατίου και του υδρομετρητή και
- β. Ενημερώνει τον πελάτη με επικόλληση ειδικού έντυπου, για τον έλεγχο των εσωτερικών υδραυλικών εγκαταστάσεων του.
- 2. Η ΕΥΔΑΠ μεριμνά και διευκολύνει την εκπλήρωση των οικονομικών υποχρεώσεων προς αυτή, των οικονομικά αδύναμων ομάδων καταναλωτών και φροντίζει για τη διευκόλυνση της πρόσβασης των ατόμων με ειδικές ανάγκες στις κτιριακές της εγκαταστάσεις.
- 3. Η ΕΥΔΑΠ φροντίζει για τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών της με την εφαρμογή νέων ευέλικτων ηλεκτρονικών εφαρμογών για την απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών και τη συνεχή ενημέρωση της ιστοσελίδας της με σκοπό πάντα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.
- 4. Η ΕΥΔΑΠ με Ανακοινώσεις και Εγκυκλίους της, υποδεικνύει σε όλους τους εργαζόμενους, ότι η συμπεριφορά τους πρέπει να διέπεται από ευπρέπεια, σεβασμό, επαγγελματισμό, ανιδιοτέλεια και ακεραιότητα.
- 5. Ο πελάτης μπορεί να προσέλθει σε οποιαδήποτε Υπηρεσία της Εταιρείας που συναλλάσσεται με το κοινό και να υποβάλλει το σχετικό παράπονό του, με την καταγραφή του στο προβλεπόμενο και θεσμοθετημένο από την ΕΥΔΑΠ «Έντυπο Επικοινωνίας».
- 6. Η ΕΥΔΑΠ φροντίζει να εναρμονίζεται με την εκάστοτε ισχύουσα Νομοθεσία, ώστε να προστατεύονται οι καταναλωτές της από καταχρηστικούς όρους στις Συμβάσεις της και να εφαρμόζει όσα προβλέπονται στους Κανονισμούς της, σύμφωνα με τα χρηστά συναλλακτικά ήθη και την καλή πίστη.
Κανονισμός λειτουργίας δικτύου αποχέτευσης ΕΥΔΑΠ
ΕΥΔΑΠ ΒΛΑΒΕΣ
Αποζημίωση Καταναλωτών
ΕΥΔΑΠ ΒΛΑΒΕΣ
Σε περίπτωση που δεν ικανοποιούνται τα Αιτήματα των Πελατών μέσα στις προαναφερόμενες προθεσμίες, εφόσον αυτά είναι βάσιμα, καταβάλλεται από την ΕΥΔΑΠ, χρηματική αποζημίωση σε μετρητά, αποκλειστικά και μόνο μια φορά στον πελάτη ή στον πολίτη που έχει υποβάλει γραπτά το αίτημά του.
Το γραπτό αίτημα – παράπονο, θα πρέπει να υποβληθεί εντός 30 εργάσιμων ημερών στο Πρωτόκολλο της ΕΥΔΑΠ (Γενική Γραμματεία ή Περιφερειακό Κέντρο), από τη λήξη των προβλεπόμενων ως άνω προθεσμιών δέσμευσης της Εταιρείας για την ικανοποίηση του αιτήματος αυτού.
Η αποζημίωση ανέρχεται στο ποσό των 30€, ενώ σε περίπτωση που η χρονική καθυστέρηση ικανοποίησης του αιτήματος υπερβεί το διπλάσιο των ως άνω προθεσμιών, το ποσό αυξάνεται στα 60€.
Διαδικασία Επίλυσης Διαφορών
ΕΥΔΑΠ ΒΛΑΒΕΣ
Όλα τα στοιχεία που σχετίζονται με τον παρόντα ΧΥΚ (Χάρτης Υποχρεώσεων προς Καταναλωτή), αντλούνται από τα αντίστοιχα δεδομένα της ΕΥΔΑΠ, εφόσον αυτά δεν ανατρέπονται από τα στοιχεία που διαθέτει ο αιτών. Σε περίπτωση διαφοράς, ως προς την τήρηση των όρων του παρόντος ΧΥΚ, επιλαμβάνεται του θέματος ο αρμόδιος Προϊστάμενος Υπηρεσίας σε συνεργασία με τον αρμόδιο Διευθυντή. Εφόσον ο πελάτης ή ο πολίτης, δεν ικανοποιηθεί από την ΕΥΔΑΠ μπορεί να προσφύγει στον Συνήγορο του Καταναλωτή ή σε οποιαδήποτε άλλη Αρμόδια Αρχή.
Εξαιρέσεις
ΕΥΔΑΠ ΒΛΑΒΕΣ
Η ΕΥΔΑΠ δεν δεσμεύεται από τους όρους του παρόντος ΧΥΚ στις περιπτώσεις:
- 1. Ανώτερης βίας ή εκτάκτων περιστατικών (π.χ. απεργίες, δυσμενείς καιρικές συνθήκες κ.α.)
- 2. Αδυναμίας πρόσβασης στο ακίνητο ή την περιοχή του πελάτη από υπαιτιότητα αυτού ή λόγω εμποδίων
- 3. Μη αρμοδιότητας της ΕΥΔΑΠ
- 4. Ενεργειών που έρχονται σε αντίθεση με τις ισχύουσες διατάξεις
- 5. Μη υλοποίησης της δέσμευσης όταν αυτή εξαρτάται από ενέργειες άλλων φορέων (πχ Πολεοδομία – ΟΤΑ- Δασαρχείο κλπ) και
- 6. Όταν το αίτημα είναι εμφανώς παράνομο, αόριστο, ανυπόστατο ή επαναλαμβανόμενο κατά τρόπο καταχρηστικό.
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΥΔΑΠ ΒΛΑΒΕΣ – FAQ
Πηγή: eydap.gr